Kvällspromenad

Kom precis hem efter en romantisk promenad med en gammal flirt. Att jag dumpade honom för mitt ex är ett mysterium. Behöver jag nämna att den här guden är underklädesmodell? Mitt under promenaden stannade han upp, tog mina händer, tittade mig djupt i ögonen.... Mitt hjärta höll på att hoppa ur kroppen.. Och han sa: Livet är vackert och jag är tacksam för mina vänner och familj. What?! Va?! Jag då?! Det var ju här han skulle fria och säga att vi kommer leva lyckliga i alla våra dagar och att vi kommer få gudomligt söta barn! Eller ja, charmiga barn då om dom ska få en släng av mina gener.. Haha!


1 Filippa:

skriven

Var det där någonstans du påmindes av varför du faktiskt dumpade honom första gången? :-)

2 Lovis:

skriven

Haha ja där nånstans kom en påminnelse

Kommentera här: