Jag blev kysst!

Igår blev det AW minst sagt. Kvällen började med middag med en del folk, en sån där middag man egentligen inte vill vara en del av, men man är liksom tvungen att dra en för laget. Efter middagen var det utgång planerad, som tur var mötte Lovis upp oss innan och styrde upp ett uteställe med mingelmöjligehter (läs smitmöjligheter) och några öl senare (detta var ett ölhak, tänkte inte släpa runt på dessa människor inne på Riche) så var vi äntligen ensamma. Prinsjakten kunde börja! Lättare sagt än gjort, på en sekund var det som om alla prinsar sprang hem till sina slott och lämnade oss ensamma kvar. Snabbt in i taxin och vidare till nästa ställe, där möttes vi av ett mindre problem, KÖ, vi hade absolut inte tid med någon kö. På något magiskt sätt och med de magiska orden, sesam öppna dig, så fick vi gå före kön, bra att vara 2 snygga tjejer ibland. Sen då, vad hände sen... altså med aningen för mycket bumbisaft i kroppen, började hoppandet och stutsandet, för dans tror jag inte man kan kalla det jag utövade. Har ett minne av att jag bjöd på några toner av min fantastiska sångröst också. Jag får vara glad jag vaknade i min egen säng och inte inspärrad på psyket. Men vet ni vad, jag blev kysst igår, undra om han är en groda eller en prins? //F

Kommentera här: