Fredag 21.58

Fredag 21.41 och bakisångorna verkar ha lämnat min kropp. Den som uppfinner något som tar bort baksmällan kommer bli multidollarmiljardär. Men nu då? Fredag 21.45 och jag är helt ensam, telefonen är stentyst. Jag har tittat ikapp på alla serier jag följer och börjar bli uttråkad... Alla hänger med sina respektive och Lovis är på någon middag. Vad hände igår egentligen, hängde ett litet tag med en snygg rätt skön kille, irriterande nog påstod han sig vara singel först, senare när han bad om mitt nummer så kom det minsann fram att han hade tjej, han påstod att de höll på att bryta upp och han skulle höra av sig när det var löst. Garanterat skitsnack, jäkla idiot. Men vänta nu, har ett vagt minne av att jag rabblat upp mina siffror någon mer gång igår, hm... //Filippa

Kommentera här: